Adios 2014 - Hola 2015.

Det enda ord som kan beskriva det passerade året är kris, på gott och ont. Att hjärna och hjärta kunde kollidera på detta sätt hade jag ingen aning om. Att de båda väl ihop satta igen skulle vara starkade hade jag ingen aning om.
 
Jag står nu ensam och förälskad i den vackraste människan i hela världen. Hans läppar är ljuva, händer mjuka, rumpa fyllig, lem njutbar, intelligens sexig, humor ironisk. Jag kommer att älska denna människa tills döden skiljer oss åt, ingen man eller kvinna kan röra mig så som han gjort, han är mitt livs kärlek. Men ändå släpper jag taget. Det må låta tokigt men jag är redo att dejta mig själv, hört att jag är en rätt reko tjej. Time will tell. 
 
Mitt nyårslöfte? Att våga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: